آنکھوں کو خوبصورت بنانے کے لیے کاجل کا استعمال کیسے کریں؟

آنکھوں کو خوبصورت بنانے کے لیے کاجل کا استعمال کیسے کریں؟

سونے سے پہلے کاجل کے استعمال سے گریز کریں۔ دیگر کاسمیٹکس کے ساتھ کاجل کو مکمل طور پر ہٹانے کے بعد، آپ کو بستر پر جانا چاہیے۔

چہرے کی اصل خوبصورتی آنکھیں ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ اس وقت کی خواتین چہرے پر میک اپ کرتے وقت آنکھوں کو اہمیت دیتی تھیں۔ آنکھوں کو قدرتی طور پر گھریلو سیاہی سے مزین کیا گیا تھا۔ اب آنکھوں کو خوبصورت بنانے کے لیے کئی طرح کی بیوٹی پراڈکٹس آچکی ہیں۔ خواتین آئی لائنر، کاجل، کاجل جیسی کئی مصنوعات استعمال کرتی ہیں۔

کاجل آنکھوں کو خوبصورت بنانے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ جو لوگ بغیر میک اپ کے باہر جاتے ہیں وہ صرف آنکھوں پر کاجل لگا سکتے ہیں۔ یہ آنکھوں کی خوبصورتی کو بڑھا کر چہرے کو اضافی خوبصورتی دے گا۔ کاجل لگانے سے آنکھیں چوڑی اور بڑی نظر آئیں گی۔

کاجل کئی رنگوں میں دستیاب ہے۔ ہماری جلد کے رنگ کے مطابق ان کا انتخاب کرنا اچھا ہے۔ ہم جو کپڑے پہنتے ہیں اس کے رنگ کے مطابق ہم کاجل کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ کالا اور بھورا وہ رنگ ہیں جو زیادہ تر لوگ استعمال کرتے ہیں۔

کاجل لگاتے وقت کاجل کی چھڑی کو پلک کے قریب لائیں جیسا کہ اوپر سے دیکھا گیا ہے۔ پلکیں جھپکائے بغیر پلکوں کے بالوں پر کاجل لگائیں۔ لگانے کے بعد آہستہ سے کاجل کی چھڑی لگائیں۔ پھر پلکوں کو 30 سیکنڈ تک خشک ہونے دیں۔

کاجل لگاتے وقت پانی یا تیل جیسی چیزوں کو ہاتھ نہ لگائیں۔

سونے سے پہلے کاجل کے استعمال سے گریز کریں۔ دیگر کاسمیٹکس کے ساتھ کاجل کو مکمل طور پر ہٹانے کے بعد، بستر پر جائیں. ورنہ آنکھوں میں الرجی اور پلکوں پر چھالے جیسے مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ کیا آنکھوں کے لیے معیاری کاسمیٹکس بھی استعمال ہوتے ہیں؟ اس کی تصدیق کے بعد ہی استعمال کریں۔

About admin

Muft Malomat present for you all free info in Urdu this is a complete Urdu news website

View all posts by admin →

Leave a Reply

Your email address will not be published.