احمد علی بٹ کی اپنی بیوی کے ساتھ نئی تصاویر

احمد علی بٹ کی اپنی بیوی کے ساتھ نئی تصاویر

 احمد علی بٹ پاکستان کے بہترین ہیرو اور مزاح نگاروں میں شمار ہوتے ہیں۔ اس نے اپنی دھواں دار کامیڈی کی وجہ سے لوگوں کے دلوں میں بڑا مقام بنایا ہے۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ اداکاری اور کامیڈی احمد کے خون میں شامل ہے۔ اور شاید آپ میں سے بہت سے نہیں جانتے کہ وہ سینئر پاکستانی اداکارہ اور گلوکارہ زلی ہما کا بیٹا ہے۔

اگر مشہور پاکستانی کامیڈین اور اداکار احمد علی بٹ کی عمر کا ذکر 2021 میں کیا جائے تو وہ 45 سال کے ہو چکے ہیں۔ یہاں ہم آپ کو ایک دلچسپ بات بتاتے ہیں جس کی تصدیق احمد علی نے ایک نجی ٹی وی چینل کو انٹرویو دیتے ہوئے کی کہ انہوں نے موجودہ وبائی مرض کے دوران اپنا وزن کم کیا اور یہ ان کی بیوی کا نسخہ تھا جسے انہوں نے استعمال کیا۔ اور یہی وجہ ہے کہ وہ اب پتلے اور فٹ نظر آتے ہیں۔

احمد علی بٹ کی اپنی بیوی کے ساتھ نئی تصاویر

احمد علی بٹ نے 2013 میں فاطمہ خان سے شادی کرکے اپنی شادی شدہ زندگی کا آغاز کیا۔ شادی کے چند ماہ بعد وہ ایک بیٹے کا باپ بن گیا۔ اگر ہم احمد کے ماضی کی سب سے کامیاب فلم کے بارے میں بات کریں تو اس فلم میں اداکار ہمایوں سعید اور مہوش حیات کے ساتھ فلم پنجاب نہیں جاؤنگی سرفہرست ہے۔ اس کے علاوہ انہوں نے کئی ریکارڈ توڑنے والی پاکستانی فلموں میں اداکاری کی ہے۔

 مشہور پاکستانی کامیڈین احمد علی بٹ کی اہلیہ فاطمہ خان نے لکس سٹائل ایوارڈز میں شرکت کے دوران ہیڈ اسکارف پہنا تھا ، لہذا لوگ اس خوبصورت منظر کو دیکھ کر بہت خوش ہیں۔ وائرل تصاویر دیکھنے کے بعد لوگوں نے کہنا شروع کیا کہ ماہرہ خان ، عائشہ عمر ، اور صبور علی جیسے بولڈ اداکاروں کو فاطمہ سے کچھ سیکھنا چاہیے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.