انمول بلوچ  باصلاحیت اداکار اور شیف

Anmol Baloch Ki Maghrbi Dress main photos Viral - Showbiz Link

انمول بلوچ  باصلاحیت اداکار اور شیف

انمول بلوچ پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کی نوجوان اور باصلاحیت اداکار ہیں۔  بہت ہی مختصر عرصے میں وہ ایک کامیاب اداکارہ کے طور پر ابھری۔ انمول بلوچ نے کراچی یونیورسٹی سے کمپیوٹر سائنس میں بیچلر کی ڈگری حاصل کی۔

اداکارہ انمول بلوچ اس وقت اپنی شاندار اداکاری سے لوگوں کے دل جیت رہی ہیں۔ اور قدرت نے اس لڑکی کو ان تمام خصوصیات سے نوازا ہے جو ایک اداکارہ اور ایک ماڈل میں نظر آتی ہیں۔ جبکہ کچھ لوگ کہتے ہیں کہ ہم صرف اس اداکارہ کے چہرے پر معصومیت کو پسند کرتے ہیں۔

 پاکستانی اداکارہ انمول بلوچ نے ۲۹ سال کی عمر میں بطور ماڈل اپنے کیریئر کا آغاز کیا۔ وہ اتفاقی طور پر ٹی وی ڈراموں میں کام کرنے آئی تھی مگر انہیں ماڈلنگ کا بہت شوق ہے ۔ انہوں نے پاکستان کے مشہور کپڑوں کے برانڈ کے لیے فوٹو شوٹ بھی کروائے ہیں کیونکہ ان کے پاس وہ تمام صلاحیتیں موجود ہیں جو ایک ماڈل کے پاس ہونی چاہئیں۔ اور انہوں نے اپنے اداکاری کا آغاز ڈرامہ کمبخت ٹنو سے کیا۔

انمول بلوچ نے اپنے انٹرویوز میں کئی بار کہا کہ وہ جہاں بھی شہرت میں ہیں، وہ اپنے مداحوں کی وجہ سے ہیں۔ اور یہی وجہ ہے کہ ان کے انسٹاگرام پر فالوورز کی تعداد لاکھوں سے تجاوز کر گئی ہے۔  انمول بلوچ بہت جلد شادی کے بندھن میں بندھنے والی ہیں۔

 پاکستانی اداکارہ اور ماڈل انمول بلوچ نے آدھی رات کو کچن میں مغربی لباس پہن کر چپلی کباب بنا کر ایک بار پھر دل جیت لیا ہے۔ وائرل تصاویر دیکھنے کے بعد یہ پتا چلتا ہے کہ پاکستانی اداکارہ ہر روز ایک نیا فیشن متعارف کروا رہی ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.