اگر آپ بھی رات گئے کھانا کھاتے ہیں تو ہوشیار

اگر آپ بھی رات گئے کھانا کھاتے ہیں تو ہوشیار! اس عادت کے

نتیجے میں کیا ہوتا ہے، پڑھیں۔

یہ آپ کی یادداشت کو متاثر کر سکتا ہے۔

امریکی محققین کے مطابق رات گئے کھانا کھانے سے آپ کی یادداشت پر منفی اثرات مرتب ہوتے ہیں۔ کیلیفورنیا یونیورسٹی کی ایک تحقیق سے پتا چلا ہے کہ بے قاعدہ اوقات میں کھانا – جیسے رات گئے تک – علمی افعال کو متاثر کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

رات کو دیر تک کھانے سے آپ کو عجیب و غریب خواب آتے ہیں: 2015 میں کینیڈا کے ماہرین نفسیات کے ایک جوڑے نے تحقیق کی کہ آیا لوگوں کی کھانے کی عادات نیند کے انداز اور خواب دیکھنے پر منفی اثر ڈال سکتی ہیں۔

 ہارٹ اٹیک کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔

ماہرین نے پایا ہے کہ رات کا کھانا شام 7 بجے کے بعد کھانے سے دل کے دورے کا خطرہ بڑھ سکتا ہے۔ ڈوکوز ایل یول یونیورسٹی کے محققین نے ہائی بلڈ پریشر والے 700 سے زیادہ بالغوں کا جائزہ لیا تاکہ یہ معلوم کیا جا سکے کہ کھانے کے مختلف اوقات ان کی صحت پر کیسے اثر انداز ہوتے ہیں۔

انھوں نے پایا کہ رات کو دیر تک کھانا بلڈ پریشر پر سب سے زیادہ اثر ڈالتا ہے، جبکہ سونے کے وقت کے دو گھنٹے کے اندر کھانا کھانے سے زیادہ نمک کی مقدار والی غذا میں شامل ہونے سے زیادہ نقصان ہوتا ہے۔

ناشتہ کرنا ضروری ہے، ہمیں سخت ناشتہ کرنا چاہیے، ہمیں دوپہر کا کھانا نہیں چھوڑنا چاہیے۔ ہمیں رات کا کھانا تھوڑا کم کرنا چاہیے اور شام 7 بجے کے بعد کھانا نہیں کھانا چاہیے۔ یہ ایسڈ ریفلوکس کا سبب بنتا ہے.

ماہرین کے مطابق رات کو دیر سے کھانا (خاص طور پر بھاری کھانا) اور تھوڑی دیر بعد سو جانا ایسڈ ریفلکس میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔

کیونکہ کھانے کے بعد آپ کے معدے کو خالی ہونے میں چند گھنٹے لگتے ہیں، معالج جیمی کافمین کا کہنا ہے کہ جب آپ سوتے ہیں تو یہ تیزاب آپ کے پورے معدے سے نکل کر غذائی نالی میں نکل جاتا ہے، جس سے ایسڈ ریفلکس ہوتا ہے۔ یہ ہوتا ہے.

بلڈ شوگر کے ریگولیشن میں خلل۔

ہمارے جسموں میں دن بھر بلڈ شوگر کی تبدیلیوں کو کنٹرول کرنے کے لیے انسولین کا استعمال کرنے کی صلاحیت ہوتی ہے، اور یہ رات کو کم سے کم موثر ہوتی ہے۔ کھانے کے بعد گلوکوز کی سطح سب سے زیادہ ہوتی ہے جب کھانا دیر سے کھایا جاتا ہے۔

رات کو دیر تک کھانا وزن میں اضافے کا باعث بنتا ہے، ہمارے جسمانی وزن کا براہ راست تعلق بلڈ پریشر، امراض قلب، ذیابیطس سے ہوتا ہے، اس لیے رات کو دیر سے کھانے سے گریز کرنا چاہیے۔

متعلقہ

About admin

Muft Malomat present for you all free info in Urdu this is a complete Urdu news website

View all posts by admin →

Leave a Reply

Your email address will not be published.