ثانیہ مرزا کی اپنے شوہر شعیب ملک کے ساتھ ایک خوبصورت تصویر

شعیب ملک اور ثانیہ مرزا

شعیب ملک اور ثانیہ مرزا پاکستان اور بھارت کے بہترین جوڑے مانے جاتے ہیں۔ اور دونوں نے اپنے ملک کو اپنے اپنے شعبوں میں مشہور کیا ہے۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ ملک کی بیوی ثانیہ مرزا ٹینس کی لیجنڈری اور سینئر لڑکیوں میں سے ایک ہے۔

 اگر ہم 2021 میں مشہور بھارتی ٹینس سٹار ثانیہ مرزا کی عمر کے بارے میں بات کریں تو وہ 34 سال کی ہو گئی ہیں۔ دوسری جانب مشہور پاکستانی کرکٹ ٹیم کے آل راؤنڈر شعیب ملک 39 برس کے ہو گئے ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ ان دونوں کے درمیان 5 سال کا وقفہ ہے۔

ثانیہ مرزا کی اپنے شوہر شعیب ملک کے ساتھ ایک خوبصورت تصویر

 شعیب ملک اور ثانیہ مرزا نے 2010 میں شادی کی تھی جو پاکستان اور بھارت میں ہوئی تھی۔ لیکن ہندوستان اور پاکستان کے دوطرفہ تعلقات کی وجہ سے یہ شادی بھی کافی تنقید کی زد میں آئی ہے۔ اور یہی وجہ ہے کہ ثانیہ مرزا بھارت یا پاکستان میں نہیں رہتیں بلکہ انہیں مستقل طور پر دبئی شفٹ کر دیا گیا ہے۔

 شعیب ملک کو پاکستان کی ٹی 20 ورلڈ کپ ٹیم میں شامل کیا گیا ہے۔ اور اس موقع پر ، ملک کی اہلیہ ثانیہ مرزا بہت خوش ہیں اور وہ اپنے شوہر کو آخری ٹی 20 ورلڈ کپ 2021 میں کھیلتے دیکھنا چاہتی ہیں۔ کیونکہ اس کے بعد شعیب ملک تینوں فارمیٹس میں ریٹائرمنٹ کا اعلان کرنے والے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.