سحر خان پاکستان شوبز انڈسٹری کا نیا تازہ چہرہ ہے۔

showbiz actress sehar khan- showbiz link

سحر خان پاکستان شوبز انڈسٹری کا ایک نیا تازہ چہرہ ہے۔ اس نوجوان ، باصلاحیت اور بے حد خوبصورت لڑکی نے 2018 میں شو بزنس کی دنیا میں قدم رکھا۔ سحر خان نے ماڈلنگ کے کئی پروجیکٹ بھی کیے۔ اس خوبصورت لڑکی نے شما کے کردار میں ’’ سنوری ‘‘ نامی ڈرامہ سیریل میں نمودار ہونے کے بعد ساری روشنی چرا لی۔ اگرچہ وہ بہت سے ٹی وی ڈراموں میں نظر نہیں آئی ہیں لیکن اس نے اپنی شاندار کارکردگی کے ذریعے لوگوں کے دلوں میں اپنا راستہ بنایا ہے۔ یہ کہے بغیر کہ سحر خان پاکستان ڈرامہ انڈسٹری میں ایک شاندار اضافہ ہے۔

اس میں کوئی شک نہیں کہ اس نے مختصر وقت میں اتنی بڑی فین فالوئنگ حاصل کرنے میں کامیابی حاصل کی ہے

سحر خان کے والدین نے اسے 23 مئی 1993 کو دنیا میں خوش آمدید کہا۔ وہ لاہور میں پیدا ہوئی۔ سحر کی عمر صرف 28 سال ہے۔

وہ 5 فٹ 3 انچ ہے اس کی ہائیٹ 160 سینٹی میٹر ہے۔

اس کا وزن 53 کلو ہے اور پاؤنڈ میں اس کا وزن 143 پونڈ ہے۔ اس نے بہت اچھی شخصیت برقرار رکھی ہے۔

اس نے کراچی یونیورسٹی سے بیچلر کیا ہے۔ اپنی تعلیم مکمل کرنے کے بعد اس نے اپنے کیریئر کا آغاز بطور ماڈل کیا اور کچھ عرصے کے بعد مختلف ڈراموں میں معاون کرداروں میں نظر آنے لگی۔

سحر نے اپنے کیریئر کا آغاز 2018 میں کیا اور ڈرامہ سیریل “سنوری” میں دیکھا گیا جہاں اس نے شما کا مرکزی کردار ادا کیا۔ سحر پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کی ایک کامیاب ترین اداکارہ کے طور پر ابھر رہی ہیں۔ اس نے اس تمام شہرت کو ایک خاص وقت میں جمع کیا ہے۔ وہ ہمیشہ ایک اداکارہ بننے کا خواب دیکھتی تھی اور اداکاری اس کا جنون تھا۔ اپنے خواب کو پورا کرنے کے لیے اس نے ڈرامہ انڈسٹری میں شمولیت اختیار کی اور کئی ڈراموں میں بطور اداکارہ کام کیا۔

اس کے والدین شوبز انڈسٹری میں شامل ہونے کے حق میں نہیں تھے۔ سحر کے والد چاہتے تھے کہ وہ صرف اپنی پڑھائی پر توجہ دے۔ کافی جدوجہد کے بعد ، وہ شوبز میں کام کرنے کے لیے اپنے والدین کی اجازت حاصل کرنے میں کامیاب ہو گئی۔ ڈرامہ انڈسٹری میں قدم رکھنے کے بعد اس نے اپنے والدین کو فخر کا احساس دلایا۔ وہ زمین سے نیچے کی لڑکی ہے۔ سحر بہت شائستہ ہے اور ہمیشہ اس پر توجہ دیتی ہے جو اس کے والدین اس سے پوچھتے ہیں۔ وہ ہمیشہ اپنے والد کے مشورے پر عمل کرتی ہے۔

سحر انٹرمیڈیٹ میں تھی جب اس نے شوبز انڈسٹری میں قدم رکھا۔ اس کے ایک خاندانی دوست نے اسے اداکار بننے پر اصرار کیا۔ اس باصلاحیت لڑکی نے اپنے پہلے ڈرامے سنواری کے لیے آڈیشن دیے اور اسی دن اچھی قسمت کے جھٹکے سے منتخب ہو گئی۔ ایک انٹرویو میں ، اس نے اپنے آڈیشن کا مزاحیہ واقعہ بتایا۔ سحر نے بتایا کہ ڈرامہ سیریل سنوری کے ڈائریکٹر اسے کاسٹ نہیں کرنا چاہتے تھے ، اس نے اسے سکرپٹ دیا اور اسے فوری طور پر کام کرنے کو کہا۔

وہ مندرجہ ذیل ڈراموں میں نمودار ہوئی ہیں۔

ڈاکٹر بالما (2021)

تیرے میری کہانی (2021)

مشک (2020)

سنوری (2018)

وفا کر چلے (2019)

اس نے ٹیلی فلم چندی میں اپنی ناقابل یقین اداکاری کی مہارت بھی دکھائی ہے۔

رنگ محل۔

رنگ محل جیو ٹی وی پر نشر ہونے والا 2021 کا ڈرامہ ہے۔ سحر خان اور علی انصاری رنگ محل کے مرکزی کردار ہیں۔ سحر خان ایک نچلے متوسط ​​طبقے کی لڑکی “مہاپارا” کا کردار ادا کر رہی ہیں جو اپنی زندگی میں کئی اتار چڑھاؤ کا سامنا کر رہی ہیں۔ رنگ محل کو دیکھنے والوں کی بڑی تعداد مل رہی ہے۔ لوگ صرف اس پیارے اور بے حد معصوم مہاپارا سے محبت کر رہے ہیں۔ سحر خان کو اس ڈرامے میں اپنی اداکاری کی کافی تعریف مل رہی ہے۔ سحر خان اور علی انصاری آن اسکرین جوڑا بنا رہے ہیں۔

مشک۔

مشک 2020 کا ڈرامہ ہے اور اسے ہم ٹی وی پر نشر کیا گیا۔ اس شو میں اداکاری کرنے والے اداکاروں میں عمران اشرف ، عروہ حسین ، مومل شیخ ، اور اسامہ طاہر شامل تھے۔ اس نے ڈرامہ سیریل مشک میں روشنی کا کردار ادا کیا۔ یہ حیرت انگیز ڈرامہ عمران اشرف نے لکھا تھا۔

وفا کر چلے۔

وفا کار چلے سحر خان کا حیرت انگیز ڈرامہ ہے۔ یہ ڈرامہ پروڈیوسر مومنہ دورید پروڈکشن نے تیار کیا ہے اور ہشام سید نے ڈائریکٹ کیا ہے۔ خوبصورت کہانی عابدہ منظور احمد نے لکھی ہے۔

سنوری

سنوری سحر کا پہلا ڈرامہ ہے۔ اس نے شما کا کردار ادا کیا۔ ڈرامے سنواری کو نشر کرنے کے بعد ، سحر کو سامعین کی طرف سے بہت سراہا گیا۔

ٹیلی فلم تیرے میری کہانی۔

تیری میری کہانی 2021 کی ایک پاکستانی رومانٹک کامیڈی ٹیلی ویژن فلم ہے۔ اسے عبداللہ کدوانی اور اسد قریشی نے اپنے پروڈکشن ہاؤس 7 ویں اسکائی انٹرٹینمنٹ کے تحت تیار کیا تھا اور اسے جیو انٹرٹینمنٹ پر نشر کیا گیا تھا۔ اسے صائمہ اکرم چودھری نے تحریر کیا اور احسن طالش نے ہدایت کی۔ یہ 3 اپریل 2021 کو جیو ٹی وی پر جاری کیا گیا۔

تیری میری کہانی ہارون کدوانی کی پہلی فلم تھی جس میں سحر خان کے ساتھ مرکزی کردار تھا۔ دیگر کاسٹ ممبران بشریٰ انصاری ، عثمان پیرزادہ اور جاوید شیخ شامل ہیں۔ سحر خان کو ٹیلی فلم تیرے میری کہانی میں ان کے کردار کے لیے بہت سراہا گیا۔

سحر خان فیملی

یہ خوبصورت لڑکی پٹھان خاندان سے تعلق رکھتی ہے۔ وہ لاہور میں پیدا ہوئی اور بعد میں اپنے والدین کے ساتھ سٹی آف لائٹس ، کراچی منتقل ہوگئی۔ فوشیا میگزین کو دیے گئے ایک انٹرویو میں اس نے بتایا کہ اس کی ماں بہت سخت تھی لیکن اب اس کے بھائی کی موت کے بعد اس کی ماں بہت بدل گئی ہے۔ وہ اپنے بچوں کے ساتھ بہت پیار سے پیش آتی ہے۔ اس کے بھائی کی موت نے اس کی ماں کو جھنجھوڑ کر رکھ دیا ہے۔ سحر خان بچپن میں ایک ضدی بچہ تھا۔ وہ خوشی سے اپنی شرارتوں کے واقعات بتاتی ہے۔ چونکہ وہ بچپن میں ایک مشترکہ خاندان میں رہنے کی عادی تسحر خان کی دو بہنیں اور دو بھائی ہیں۔ اس کا سب سے چھوٹا بھائی چھ سال کا ہے۔ سحر خان نے بتایا کہ ان کے بھائی کا 2018 میں انتقال ہوگیا۔ سحر خان نے اپنے بھائی کے بارے میں ایک حالیہ انٹرویو میں بات کی جو انہوں نے فوچیا میگزین کو دی تھی۔ اپنے بھائی کے بارے میں بات کرتے ہوئے ، اس نے انکشاف کیا کہ اس نے مبین نامی اپنے خوبصورت بھائی کو کھو دیا۔ اس کا بھائی محض 14 سال کا تھا جب وہ اپنی جان سے ہاتھ دھو بیٹھا۔ اس نے بتایا کہ اس کے والدین کو تین بیٹیوں کے بعد ایک لڑکا پیدا ہوا۔ مبین دو بھائیوں میں بڑا تسحر خان اکیلا ہے۔

وہ اپنے کیریئر پر توجہ دے رہی ہے اور اس کا جلد شادی کرنے کا کوئی منصوبہ نہیں ہے۔ شائقین ڈرامہ سیریل رنگ محل میں علی انصاری کے ساتھ اس کی آن اسکرین جوڑی کو پسند کر رہے ہیں۔

سحر ہر پہنے ہوئے لباس میں شاندار نظر آتی ہے۔ وہ ہر لباس کو بہت خوبصورتی سے لے جاتی ہے۔ حال ہی میں اس نے ڈیزائنر کنول ملک کے لیے ایک شوٹ کیا ہے اور وہ ڈراپ ڈیڈ خوبصورت لگ رہی ہے۔

سحر بھی کھانے کا شوقین ہے۔ اسے کھانا پسند ہے۔ دیسی کھانا اس کا آخری پسندیدہ ہے۔ اسے اپنے دوستوں اور خاندان کے ساتھ گھومنا پسند ہے۔ سحر نے انسٹاگرام پر کھانے کا شوق ظاہر کیا۔

سحر خان جیمنی ہے۔ لچکدار ، ایکسٹروورٹ ، کھل کر بولنے والے اور ہوشیار ہیں۔ آپ اس وقت کبھی بور نہیں ہو سکتے جب وہ آس پاس ہوں۔ سحر خان بات چیت کرنے والی بھی ہیں اور خوش مزاج بھی ہیں۔

سحر خان انسٹاگرام پر کافی متحرک ہیں اور اپنے مداحوں کے ساتھ ہر چیز شیئر کرنے کے لیے اپنی تصاویر پوسٹ کرتی رہتی ہیں۔ وہ انسٹاگرام پر لائیو سیشن کرنا پسند کرتی ہے جب بھی اسے اپنی شوٹنگ کے دوران وقت ملتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.