علیزےشاہ اپنی نئی تصاویر میں ڈزنی کی شہزادی کی طرح دکھائی دے رہی ہیں

SmartSelect_20211017-081257_Gallery

علیزے شاہ اپنی نئی تصاویر میں ڈزنی کی شہزادی کی طرح دکھائی دے رہی ہیں

علیزے شاہ کا شمار پاکستان کی ابھرتی ہوئی نوجوان اور باصلاحیت اداکاراؤں میں ہوتا ہے۔ لڑکی نے ٹی وی اشتہارات میں بطور چائلڈ سٹار اپنے

SmartSelect_20211017-080456_Chrome

کیریئر کا آغاز کیا۔ اس کے بعد لوگوں نے اس کا پریوں جیسا چہرہ اتنا پسند کیا کہ اسے جلد ہی ٹی وی ڈراموں میں کام کرنے کی آفرز آنے لگیں۔ اور وہ اچانک ایک اداکارہ بن گئی۔

SmartSelect_20211017-080508_Chrome

 اگر سال 2021 میں مشہور پاکستانی میزبان اداکارہ اور ماڈل علیزے شاہ کی عمر کا ذکر کیا جائے تو وہ 21 سال کی ہو گئی ہیں۔ اور یہ کہنا غلط نہ ہوگا کہ وہ بہت چھوٹی عمر میں شہرت کی بلندیوں پر پہنچ گئیں۔ اور اس لڑکی کے بارے میں خاص بات یہ ہے کہ وہ لوگوں کی تنقید کو ایک کان سے سنتی ہے اور دوسرے کان سے نکالتی ہے اور وہ اپنی زندگی خوشی سے گزارنا پسند کرتی ہے۔

SmartSelect_20211017-080549_Chrome 

ابھی کچھ دن پہلے ، علیزے کو ہم سٹائل ایوارڈز میں مغربی لباس پہننے پر تنقید کا نشانہ بنایا گیا تھا۔ لوگوں نے کہا کہ تمام پاکستانی اداکارہ اپنی شناخت بھول رہی ہیں اور وہ مغربی ثقافت کو فالو کر رہی ہیں۔ اور یہی وجہ ہے کہ پاکستان میں لڑکیوں کو ہراساں کرنے کی شرح تیزی سے بڑھ رہی ہے۔ اور کچھ لوگوں کا کہنا ہے کہ حکومت کو اس حوالے سے سخت ایکشن لینا چاہیے۔

 پاکستانی اداکارہ اور ماڈل علی شاہ ایک بار پھر مشہور میک اپ برانڈ (ماہنور ارباب) کی دلہن بن گئی ہیں۔ وائرل تصاویر دیکھ کر لوگوں نے کہا کہ وہ ڈزنی کی شہزادی لگ رہی ہیں۔ اور اس موقع پر علیزے شاہ نے ڈیزائنر ٹوبہ عثمان کا دلہن کا لباس پہنا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.