غذائیت سے بھر پور کشمش گھر پر کیسے بناتے ہیں

غذائیت سے بھر پور کشمش گھر پر کیسے بناتے ہیں

آئیے آج ہم سیکھتے ہیں بغیر کسی کیمیکل کو استعمال کیے کم قیمت پر اچھی کوالٹی کی کشمش کیسے بناتے ہیں

بغیر سٹور کیے ہوئے بیج کے بغیر مطلوبہ مقدار میں انگور خریدیں ان انگوروں کو ایک ایک لے کر ایک بڑے پیالے میں ڈالیں یاد رکھیں کوئی بھی سڑا ہوا انگور ان میں نہ ڈالیں سڑے ہوئے انگور کے بغیر ایک ایک انگور کو اچھی طرح صاف کرکے استعمال کرنا ہے۔ پھر ان انگوروں کو ایک سے دو گھنٹے کے لیے نمکین پانی میں بھگو کر رکھ دیں ۔ اس کے بعد اچھی طرح انگوروں کو دھو کر چھان لیں پھر ان انگوروں کو ایک اڈلی پین میں سات سے دس منٹ تک بھاپ لیں ۔

انگوروں کو اس وقت تک بھاپ لینا ہے جب تک انگور وں کی جلد سکڑ نہ جائے

(بغیر چھلکے والے ابلے ہوئے انگور دھوپ میں خشک ہونے پر کشمش میں تبدیل نہیں ہوتے ہیں۔) ان ابلے ہوئے انگوروں کو ایک ایک کرکے سفید کپڑے یا پلیٹ میں لے کر الگ سے خشک کریں۔ انگور کی جلد میں کوئی دراڑ نہیں ہونی چاہیے۔

ان انگوروں کو دو سے تین دن تک تیز دھوپ میں خشک کرنا چاہیے۔ پہلے دن کے خشک انگور دوسرے دن واپس کردیئے جائیں۔ تب ہی انگور اچھی طرح پکیں گے۔ خشک انگوروں کو کم از کم تین دن دھوپ میں خشک کرکے تیار کیا جاسکتا ہے۔

اسے شیشے کی بوتل یا  ٹائٹ کور میں محفوظ کیا جا سکتا ہے اور ایک سال تک فریج میں محفوظ کیا جا سکتا ہے۔ خراب ہونے کا کوئی امکان نہیں۔ خشک انگور جن میں کوئی کیمیکل نہیں ہوتا وہ اب کم قیمت پر دستیاب ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.