ریشم کو لمبے عرصے تک محفوظ رکھنے کے لیے کیا کرنے کی ضرورت ہے۔

ریشم کو لمبے عرصے تک محفوظ رکھنے کے لیے کیا چیزیں کرنے کی ضرورت ہے۔

ریشم کے کیڑوں کو احتیاط سے بھگونے، خشک کرنے اور تہہ کرنے سے ہی ریشم کے کیڑوں کو کئی سالوں تک تازہ رکھا جا سکتا ہے۔

ہم ریشم کی ساڑیاں زیادہ قیمت پر خریدتے ہیں۔ ہم شادیوں جیسے خاص مواقع کے لیے اسکارف پہنتے ہیں۔ اس لیے ریشم کی ساڑھیوں کی دیکھ بھال سب سے اہم ہونی چاہیے۔ ساڑھی کو سنبھالنا ایک فن ہے۔ صرف احتیاط سے بھگونے، خشک کرنے اور تہہ کرنے سے تھیلوں کو کئی سالوں تک تازہ رکھا جا سکتا ہے۔

ساڑھی کو سوتی کپڑے کے گرد لپیٹا جانا چاہیے، بغیر کسی جوڑ کے۔ ساڑی کو سٹور پر گتے کے ڈبے میں نہیں رکھنا چاہیے۔ اور نہ ہی اسے ہینگر پر لٹکایا جائے۔ ایسا کرنے سے کپڑا گر جائے گا اور وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ کپڑا خراب ہو جائے گا۔

ایسی ساڑیاں جو طویل عرصے سے کثرت سے استعمال نہیں ہو رہی ہیں، انہیں چھ ماہ میں کم از کم ایک بار دھوپ میں خشک کر کے تہہ کرنا چاہیے۔ اس طرح اس کے رنگ اور چمک کو برقرار رکھا۔ استری شدہ ریشم کے کیڑے تہوں کو پھاڑ دیں گے اگر اسی تہہ کے ساتھ زیادہ دیر تک چھوڑ دیا جائے۔ اس لیے ساڑھی کو لپیٹا جائے یا تہہ کیا جائے۔

اگر لیس بھاری ساڑھی ہے تو فیتے کو اس طرح فولڈ کیا جائے کہ یہ اندر کی طرف ہو۔ بصورت دیگر فیتے کی دھات ہوا کے ریشم میں ختم ہو جائے گی۔ ہر بار جب آپ ڈریسنگ کر لیں تو ریشمی ساڑھیوں کو بھگونے کی ضرورت نہیں ہے۔ ہوادار اور فولڈ کیا جا سکتا ہے۔ ڈرائی کلیننگ خریدنا اور رکھنا بھی بہتر ہے۔ جہاں تک ممکن ہو گھر میں دھونے سے گریز کرنا ایک سے زیادہ رنگوں والی لیس ہائی ساڑھیوں کے لیے بھی اچھا ہے۔

اگر آپ اسے گھر پر دھونا چاہتے ہیں تو شیمپو، باڈی واش یا مونگ پھلی کا آٹا لگا کر ہلکا سا نچوڑ لیں، سایہ میں خشک کریں۔ پہننے سے پہلے استری کرنا بھی اچھا ہے۔ ایک پاؤں کو گرم پیرافین میں ڈبو کر، تہوں کے درمیان رک کر انہیں خشک ہونے دیں۔ اس طرح بھیگی ہوئی ساڑیاں قدرے چمکدار اور کرچی ہوتی ہیں۔

کیڑوں سے بچنے کے لیے ریشم کی ساڑھی کی الماری پر کافور (Napthalene balls) رکھ دینا چاہیے۔ مسٹلیٹو بھی لگایا جا سکتا ہے۔ اگر ریشم پر تیل ہو تو خشک گندم یا مونگ پھلی کے آٹے پر ٹیلکم پاؤڈر رگڑیں اور پھر ہلکے صابن یا شیمپو سے دھو لیں۔

فیتے والی اونچی ساڑھیوں کے لیے ونگ فال سلائی اچھی ہے۔ ریشمی بلاؤز پہننے کے دوران پسینہ جذب کرنے والا سویٹ پیڈ پہننے سے بلاؤز کی زندگی کو بڑھانے میں مدد مل سکتی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.