پاکستانی اداکارہ اور ماڈل جویریہ سعود

enjoy in plane jveria saud - muft malomat

پاکستانی اداکارہ اور ماڈل جویریہ سعود جہاز میں فرینڈ کے سات انجوائے کرتے ہوئے

enjoy in plane jveria saud - muft malomat

جویریہ 1993 میں شوبز انڈسٹری میں بطور نعت خوان داخل ہوئی۔ انہوں نے 1995 میں اداکاری کا آغاز کیا اور 1990 کی دہائی میں مختلف ٹیلی ویژن ڈراموں میں نظر آئیں۔

 اداکارہ جویریہ سعود ، ۵۰ سال کی عمر کو پہنچنے کے باوجود ، اب بھی بچہ بننے میں بہت زیادہ دلچسپی رکھتی ہیں۔  وہ اپنا دن شروع کرنے سے پہلے اپنے مداحوں کے ساتھ اپنی سیلفی ضرور شیئر کرتی ہیں۔ یہ کہنا غلط نہ ہوگا کہ وہ ایک اچھے کردار کی خاتون ہیں۔

beautifull sleeping bed in plane during traveling by air -javeria saud

۴۹سالہ پاکستانی اداکارہ اور ماڈل جویریہ سعود بڑی مہارت  کے ساتھ ہر قسم کے کردار نبھاتی ہیں۔ اس اداکارہ کی خاصیت یہ ہے کہ اسے زیادہ تر منفی کردار کا کردار دیا جاتا ہے کیونکہ وہ اس کردار کو اچھی طرح نبھاتی ہیں۔

 جویریہ سعود نے نعتیں پڑھ کر شوبز کی دنیا میں قدم رکھا اور پھر ڈراموں میں آگئی۔  وہ ایک مذہبی گھرانے سے تعلق رکھتی ہے اور یہی وجہ ہے کہ اس نے قاری وحید ظفر قاسمی کے بھتیجے فلم اسٹار سعود قاسمی سے شادی کی۔

javeria looking so cute in sleeping - Showbiz link

 مشہور پاکستانی اداکارہ اور ماڈل جویریہ سعود نے ایک بار پھر اپنے مداحوں کے دل جیت لیے ہیں۔ وائرل تصاویر میں ، وہ “ہوائی جہاز” بزنس کلاس میں سفر کرتے ہوئے اپنے دوست کے ساتھ تفریح ​​کرتی دیکھی جا سکتی ہے۔ اس معاملے میں کوئی دو رائے نہیں ہیں۔ جویریہ اپنی زندگی کے ہر لمحے سے لطف اندوز ہونے کی کوشش کرتی ہے۔

in plane eating food javeria saood - Showbiz link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.