ان چیزوں کا استعمال آپ کو ہمیشہ صحت مند رکھے گا۔

ان چیزوں کا استعمال آپ کو ہمیشہ صحت مند رکھے گا۔

جیسے جیسے ہم جدیدیت کی طرف بڑھ رہے ہیں ہماری کھانے پینے کی عادات بھی بدل رہی ہیں۔ ہمارے کھانے میں کیمیکل سے بھرپور چیزوں کی موجودگی کی وجہ سے یہ ہماری صحت پر برے اثرات مرتب کر رہی ہے۔ جس کی وجہ سے کئی بیماریاں بھی بڑھ گئی ہیں۔ پرانے زمانے میں جو بھی کھایا جاتا تھا اس کے سائنسی فوائد تھے۔ لیکن جدیدیت کی آڑ میں ہم نے اپنے پرانے طرز زندگی کو بھلا دیا ہے۔

ہمارے گاؤں میں پہلے گھر میں کوئی بھی مہمان آتا تھا، ان کا استقبال گڑ اور پانی سے کیا جاتا تھا۔ لیکن آج اس کی جگہ چائے اور کافی جیسی چیزوں نے لے لی ہے۔

گڑ کھانے کے اپنے فائدے تھے۔ آئیے آج ایسی دو چیزیں کھانے کے فوائد کے بارے میں جانتے ہیں۔ یہ ضروری نہیں کہ آپ یہ چیزیں روزانہ کھائیں۔ لیکن اگر آپ ان چیزوں کو صحیح مقدار میں استعمال کریں گے تو آپ ہمیشہ صحت مند رہیں گے اور آپ کو شاید ہی کسی دوا کی ضرورت پڑے گی۔ وہ دو چیزیں ہیں گڑ اور اخروٹ۔

 

گڑ کھانے کے یہ زبردست فائدے آپ کے پیسے بچائیں گے۔

قدیم زمانے میں مادوں کی مٹھاس کو بڑھانے کے لیے چینی سے زیادہ گڑ کا استعمال کیا جاتا تھا۔ گنے سے گڑ بنایا جاتا ہے لیکن گڑ صحت کے لیے چینی سے زیادہ فائدہ مند ہے۔ چینی نے گڑ کی اہمیت اور استعمال کو بتدریج کم کر دیا ہے۔ گڑ کو مختلف اجزاء جیسے مودک، چکّیاں، مونگ پھلی کے لڈو اور تل کے لڈو میں استعمال کیا جاتا ہے، لیکن یہ دوسرے مواقع پر نظر نہیں آتا، جب تک کہ اسے صرف تہواروں کے موقعوں پر زیادہ سے زیادہ استعمال نہ کیا جائے۔

لیکن اسے کھانے میں ضرور شامل کیا جائے کیونکہ یہ نہ صرف مٹھاس بلکہ صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ گڑ اور مونگ پھلی کھانے سے ہیموگلوبن بڑھتا ہے۔ جسمانی کمزوری کے بعد گڑ کھانا بہتر ہے۔

گڑ جسم میں دھاتوں کو بھرنے کا ایک اہم کام انجام دیتا ہے۔ سردی میں گڑ زیادہ فائدہ مند ہے، لیکن اسے زیادہ مقدار میں نہیں کھانا چاہیے، کیونکہ گڑ گرم ہوتا ہے۔ حیض کے دوران گڑ کھانا درد کو کم کرنے کے لیے مفید ہے۔

حیض باقاعدگی سے نہ آنے پر گڑ کھانا فائدہ مند ہے۔ اگر آپ اپنی روزمرہ کی خوراک میں گڑ کو شامل کرلیں تو چہرے پر مہاسوں کا مسئلہ ختم ہوجائے گا۔

کھانے کے بعد گڑ کا ایک ٹکڑا کھانے سے نظام ہاضمہ بہتر ہوتا ہے۔ گلے کی سوزش میں گڑ کھانا فائدہ مند ہے۔ لیکن زیادہ گڑ کھانے سے خون آلودہ ہونے کا خدشہ رہتا ہے جس کی وجہ سے جلد پر چھالے پڑنے کا خدشہ رہتا ہے۔

خطرہ باقی ہے۔ اس لیے جن لوگوں کو جلد کی بیماریاں ہیں وہ گڑ کا زیادہ استعمال نہ کریں۔

 

اخروٹ کھانے کے چند حیران کن فوائد۔

اخروٹ جلد اور جسم کے لیے واقعی بہت اچھا ہے۔ بہت سے میک اپ اور جلد کی دیکھ بھال کرنے والے برانڈز میں اخروٹ شامل ہیں کیونکہ وہ غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتے ہیں جو ہماری خوبصورتی کو فائدہ پہنچاتے ہیں۔ ان سے بالوں کی دیکھ بھال کا مطالبہ بھی کیا جاتا ہے۔ بہت سے شیمپو میں اخروٹ کے عرق اور اخروٹ کا تیل ہوتا ہے۔ کیونکہ یہ بالوں کو صحت مند رکھتے ہیں اور انہیں چمکدار بناتے ہیں۔

اخروٹ میں اومیگا تھری فیٹی ایسڈز کی زیادہ مقدار ہونے کی وجہ سے یہ قلبی نظام کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ یہ پایا گیا ہے کہ روزانہ صرف چند اخروٹ کھانے سے بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے، لہٰذا ہائی بلڈ پریشر والے لوگ اس بات کا خیال رکھیں! اومیگا 3 فیٹی ایسڈ جسم میں برے کولیسٹرول کو کم کرنے اور اچھے کولیسٹرول کی پیداوار کو متحرک کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔ یہ دل کے لیے ایک بار پھر فائدہ مند ہے۔

اخروٹ میں اینٹی آکسیڈنٹس کی زیادہ مقدار پائی جاتی ہے جو کہ آپ کے مدافعتی نظام کو صحت مند رکھتے ہیں اور بیماریوں کے آغاز کو روکتے ہیں۔ ڈائیٹر کے طور پر خود کو فٹ رکھنے کے لیے روزانہ اپنی خوراک میں کچھ اخروٹ شامل کریں۔

اخروٹ میں موجود اومیگا تھری فیٹی ایسڈ دماغ کے لیے بھی اچھا ہے۔ اومیگا تھری فیٹی ایسڈز سے بھرپور غذا کھانے سے اعصابی نظام درست طریقے سے کام کرتا ہے اور آپ کی یادداشت بہتر ہوتی ہے۔

امریکن ایسوسی ایشن فار کینسر ریسرچ نے اپنے 2009 کے ریسرچ سیکشن میں شائع کیا تھا کہ روزانہ چند اخروٹ کھانے سے چھاتی کے کینسر کا خطرہ کم ہو سکتا ہے۔ دمہ، گٹھیا اور ایگزیما جیسی بیماریوں میں مبتلا افراد اخروٹ سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں کیونکہ ان میں فیٹی ایسڈز زیادہ ہوتے ہیں۔

اخروٹ میں ایک ضروری فیٹی ایسڈ ہوتا ہے جسے الفا-لینولینک ایسڈ کہتے ہیں۔ یہ الفا لینولینک ایسڈ اور اس کے مرکبات مضبوط اور صحت مند ہڈیوں سے جڑے ہوئے ہیں۔ اس کے علاوہ، جب آپ اخروٹ کے ذریعے اومیگا تھری فیٹی ایسڈ کھاتے ہیں، تو سوزش کم ہوتی ہے، اور اس کا تعلق ہڈیوں کو زیادہ دیر تک مضبوط رکھنے سے ہے۔ اخروٹ میں میلاٹونن ہوتا ہے، اور اس مرکب کو نیند کے بہتر انداز سے منسلک کیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ، اومیگا 3 فیٹی ایسڈ بلڈ پریشر کو کم رکھتا ہے اور تناؤ کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔

About admin

Muft Malomat present for you all free info in Urdu this is a complete Urdu news website

View all posts by admin →

Leave a Reply

Your email address will not be published.