Kurulus Osman Urdu and hindi dubbed Season 3 Episode No 1

Watch Kurlus Osman Urdu and Hindi dubbed Drama Episode No 1

Very Famous Turkish Drama Kurlus Osman Hindi and Urdu Dubbed Drama Watch on Muft Malomat.

The best character of this drama, Ertugrul’s son, Sardar Usman, can now be seen in this drama, who is winning the hearts of his fans with his role.

This drama is made in full Turkish language but in Pakistan and in India if you want to watch it in Urdu and Hindi language then here you can see it on Muft Malomat.

Kurlus Osman  Turkish drama is an Islamic historical story many seasons of it you will get to watch here in Urdu and Hindi.

اناطولیہ کے لوگ منگولین حملے سے دوچار ہوتے ہوئے بازنطینی سلطنت کی موجودگی سے پیدا ہونے والے خطرے کے حالات میں زندگی گزارنے پر مجبور تھے۔ Kayı قبیلہ ایک سرحدی آدمی ہے جو Söğüt میں اپنی موجودگی برقرار رکھتا ہے۔ بازنطینی خطرے کا سامنا کرنے کے لیے یہ قبیلہ جہاں موجود ہے اس کی وجہ سے وہ مسلسل ریڈ الرٹ کی حالت میں ہیں۔

ارطغرل غازی کے حالات اور بیماری کو دیکھتے ہوئے بجلی کا خلا پیدا ہو گیا۔ سلطنت کی اس جنگ کی وجہ سے اقتدار کی کشمکش عثمان کے درمیان ہے جو بہادر اور بہادر ہے ارطغرل غازی کا سب سے چھوٹا بچہ اور عثمان کے چچا ہے۔ Dündar اور Gündüz جو سٹیٹ مین شپ میں اچھے ہیں۔ ڈنڈر اپنے بڑے بھائی ارطغرل غازی کے بعد سیاست کے میدان میں سب سے کامیاب آدمی ہیں۔

بھائی کی بیماری سامنے آنے کے بعد ان کی اقتدار کی بھوک بڑھ گئی ہے۔ ڈنڈر پیدا ہی سے اقتدار کے اس راستے پر جو بھی اس کے خلاف ہے اسے شکست دینے کے لیے تیار ہے۔ دوسری طرف، آیگل، کائی قبیلے میں رہنے والی خواتین کی انتظامیہ کی ذمہ دار ہے، اور وہ بچپن سے ہی عثمان سے محبت کرتی ہے اور اس سے شادی کرنا چاہتی ہے۔

بہادر اور خوبصورت بالا حنیم جو کہ شیہ ایڈبالی کی بیٹی ہے، اپنے لوگوں کی حفاظت کے لیے کچھ سچائیوں کے پیچھے ہے۔ کیونکہ وہ دونوں اپنے لوگوں کے مستقبل کو ترجیح دیتے ہیں، بالا حنیم اور عثمان کا راستہ گزر چکا ہے۔

Malhoon Khatun and Bala Khatun both wives of Sardar Usman

وہ پہلی نظر میں محبت میں پڑ جاتے ہیں۔ اگرچہ، دھوکہ دہی اور سازشیں ان کی محبت میں بڑی رکاوٹوں کا باعث بنتی ہیں۔ عثمان کائی قبیلے کے مستقبل کی خاطر اور ان کو درپیش رکاوٹوں پر قابو پا کر بالا حانم

کے ساتھ دوبارہ شامل ہونے کے لیے، اندرونی اور بیرونی طور پر لڑے گا۔

                                                                                        Click watch on YouTube button to watch this drama

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *