Lifestyle Health Tips- muft malomat

Lifestyle Health Tips- muft malomat

لائف سٹائل ہیلتھ ٹپس

فطرت کے ساتھ متوازی ، صحت مند طرز زندگی گزارنے کا بہترین طریقہ تفریحی سرگرمیوں کی صورت میں آ سکتا ہے جیسے ماؤنٹین بائیکنگ ، ٹریل رننگ ، سیلنگ ، ماؤنٹین بورڈنگ ، کیکنگ ، راک چڑھنا ، گولفنگ ، اور فٹنس سرگرمیاں جیسے پیدل سفر ، کھیل کود اور باقاعدگی سے مساج کرنا جسم کو ٹھیک رکھنے کے لیے۔ آپ باقاعدہ ورزش کا طریقہ بھی اپناسکتے ہیں (آپ اسے گھر پر یا مقامی جم میں کرنے کا انتخاب کرسکتے ہیں)۔

آپ جس قسم کے کام کرتے ہیں (چاہے آپ خود ملازم ہوں یا دفتر کے ماحول میں) آپ کے جسم کی فٹنس کی سطح کو بڑھانے میں بہت بڑا کردار ادا کرسکتے ہیں۔ اگر آپ ایک میز پر بہت زیادہ بیٹھتے ہیں ، مثال کے طور پر ، آپ کے جسم کا پٹھوں کا حجم اور صلاحیت بہت کم ہو جائے گی اور آپ کے زخمی ہونے کا خطرہ بہت زیادہ ہو جائے گا۔ اپنی میز پر ورزش کرنے سے آپ کیلوریز جلائیں گے اور اپنی فٹنس کو بہتر بنائیں گے۔ آپ اپنے پسندیدہ ٹی وی پروگرام میں ایک اضافی کی طرح نظر آئیں گے!

ایک عورت کے طور پر ، اچھی طرح سے دیکھ بھال زرخیزی کو بڑھانے میں مدد دیتی ہے اور صحت مند حمل کے تسلسل کے لیے ضروری ہے۔ ایسی ہی اچھی عادات کے ساتھ پارٹنر کا انتخاب کرنا آپ کی کامیابی کے امکانات کو بہتر بنائے گا۔ مثالی طور پر ، ایک ساتھی کو گھر کا زیادہ تر کام کرنا چاہیے (کھانا پکانا ، دھونا وغیرہ) جبکہ دوسرا ساتھی زیادہ جسمانی کام کرتا ہے۔ وہ خواتین جو گھر کا بہت زیادہ کام کرتی ہیں لیکن جو باقاعدہ ورزش میں مشغول رہتی ہیں وہ ان لوگوں کے مقابلے میں زیادہ زرخیز ہوتی ہیں جو کم گھر کا کام کرتی ہیں لیکن جو کم ورزش کرتی ہیں۔

بچہ پیدا کرتے وقت ، اگر ممکن ہو تو حمل میں باپ کو شامل کریں۔ مردوں کے نطفہ کی تعداد ان کی عمر کے ساتھ کم ہو سکتی ہے لہذا بعد میں زندگی میں بچے پیدا کرنے سے حاملہ ہونے کے امکانات بہتر ہو سکتے ہیں۔

صحت مند طرز زندگی کے لیے تجاویز۔

healthy صحت مند زندگی گزارنے کی تحقیق کریں۔ صحت کی تازہ ترین خبروں اور صحت اور غذائیت کے بارے میں معلومات پڑھیں۔

j جنک فوڈ کے استعمال کو محدود کریں۔ غیر صحت بخش نمکین اور چربی ، چینی ، نمک اور پرزرویٹو سے بھرپور کھانے سے پرہیز کریں۔

اچھے معیار کے پھل اور سبزیاں منتخب کریں۔ بہت سارے تازہ پھل اور سبزیاں کھائیں (مثالی طور پر نامیاتی اگر آپ کر سکتے ہیں)۔

a صحت مند غذا پر قائم رہیں۔ زیادہ گوشت ، انڈے اور دودھ کی مصنوعات نہ کھائیں۔ پروسیسڈ فوڈز جیسے چپس ، چاکلیٹ بار اور فیٹی یا شوگر ڈرنکس سے پرہیز کریں۔ سبزیاں اور پھل زیادہ کھائیں۔

• اگر آپ کی طبی حالت ہے تو اپنے جی پی سے بات کریں کہ طرز زندگی میں مناسب تبدیلی کیا ہو گی۔

صحت مند طریقے سے کیسے کھائیں۔

اچھی صحت حاصل کرنے اور تندرست اور صحت مند رہنے کا بہترین طریقہ صحت مند ، متوازن غذا کھانا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ بہت سارے پھل اور سبزیاں کھائیں ، وٹامن اور معدنیات کی ناکافی مقدار لیں اور اپنی غذا میں کچھ پروٹین اور کچھ چربی رکھیں۔

صحت مند طریقے سے کھانے کا ایک آسان طریقہ یہ ہے کہ مختلف قسم کے صحت مند کھانے کھائیں۔ یہ پھل اور سبزیاں ، پروٹین کے ذرائع (جس میں گوشت ، دودھ کی مصنوعات اور گری دار میوے اور بیج شامل ہیں) ، سارا اناج ، پھلوں کے جوس ، کم چکنائی والی دودھ کی مصنوعات ، ترکاریاں اور سارا اناج شامل ہیں۔ یہ تمام غذائیں آپ کی مجموعی صحت کو بہتر بنانے کے لیے بہترین ہیں اور آپ ان کو مختلف طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔

پھلوں اور سبزیوں میں فائبر کا مواد بہترین صحت کے لیے انتہائی اہم ہے۔ لہذا بہت سارے پھل اور سبزیاں کھانا صحت مند غذا کا لازمی حصہ ہے۔ فائبر کولیسٹرول اور بلڈ شوگر کی سطح کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے اور یہ عام آنتوں کے کام میں مدد کرنے کے بارے میں سوچا جاتا ہے۔

پھل اور سبزیاں فائٹونیوٹرینٹس سے بھری ہوئی ہیں جو طاقتور اینٹی آکسیڈینٹس ہیں جو کینسر اور دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہو سکتے ہیں۔

چربی والی مچھلی ، جیسے ٹونا ، سالمن اور سارڈینز میں بھی اومیگا 3 فیٹی ایسڈ کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ اومیگا 3 فیٹی ایسڈ خراب کولیسٹرول (ایل ڈی ایل) کو 30 فیصد کم کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے اور بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

مغربی غذا میں پروٹین کا بنیادی ذریعہ گوشت اور دودھ ہے۔ ہندوستانی غذا میں پروٹین کے اہم ذرائع دالیں (دالیں اور پھلیاں) ، دالیں اور خشک دالیں ، دال ، گری دار میوے اور اناج ہیں۔

دالیں غذا میں غذائی ریشہ کے اعلی ترین ذرائع میں سے ایک ہیں ، لہذا گوشت اور دودھ کی جگہ دالوں کا انتخاب کرنا ضروری ہے۔ دال ، پھلیاں اور چنے پروٹین اور فائبر کے اچھے ذرائع ہیں۔

بھارتی غذا میں دالیں استعمال کرنے کے کئی طریقے ہیں۔ دالوں کو مختلف طریقوں سے پکایا جاتا ہے ، جیسے چنے ، لال دال اور کالی پھلیاں۔ وہ عام طور پر سادہ چاول یا دال (چنے ، لال دال اور بنگال چنے) کے ساتھ کھائے جاتے ہیں۔ آپ ان کو سائیڈ ڈشز جیسے آلو گوبی اور یہاں تک کہ چپاتیوں کے ساتھ بھی پیش کرسکتے ہیں۔

پورے اناج (جیسے گندم ، جو اور جئی) بھی ہندوستانی غذا میں بہت اہم ہیں۔ وہ غذائیت کے اعلیٰ ترین ذرائع میں شامل ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.