Malika Bilqees aur Hazrat Suleman as Ka Waqia

Malika Bilqees aur Hazrat Suleman are characters from Islamic history and literature. Malka Balqees, also known as Queen of Sheba, was a powerful and influential queen who ruled over a kingdom in ancient Arabia.

Hazrat Suleman, also known as Solomon, was a prophet and king in Judaism, Christianity, and Islam. He was known for his wisdom, wealth, and justice, and was believed to have been given the power to control and communicate with animals and other supernatural beings.

Both Malika Balqees and Hazrat Suleman are revered figures in Islamic tradition and are mentioned in the Quran.

سلیمان (ع) داؤد (ع) کے بیٹے تھے اور بہت چھوٹی عمر میں اللہ تعالیٰ نے انہیں ذہانت اور تنازعات کو حل کرنے کی خصوصی صلاحیت سے نوازا تھا۔ حضرت داؤد علیہ السلام کی وفات کے بعد سلیمان علیہ السلام ان کے بعد بادشاہ اور پیغمبر ہوئے۔

اللہ تعالیٰ نے حضرت سلیمان علیہ السلام کو ہوا، جنات اور حیوانات پر اختیار دیا تھا۔ آپ علیہ السلام  پرندوں کی بول چال بھی سمجھتے تھا۔ حضرت سلیمان علیہ السلام کے دربار میں پرندے اپنے پروں کو کھول کر آپ کے لیے سایہ کرتے تھے۔ شیبا کی ملکہ کی خودمختاری اور شاہ سلیمان علیہ السلام کے ساتھ اس کی ملاقات کے بارے میں قرآنی انکشافات کو قرون وسطی کے مسلمان سوانح نگاروں کی طرف سے کی گئی خیالی تعمیر نو کے ساتھ ملایا گیا ہے۔

یہ باب دلیل دیتا ہے کہ خدا کی فکر ملکہ کی ازدواجی حیثیت سے نہیں ہے، اور نہ ہی شاندار جوڑے کے لیے شادی کا اہتمام کرنا ہے۔ ملکہ کی جنس اس کی قیادت اور حکمرانی کے لیے غیر اہم

ہے۔ اس کا ایمان قرآنی آیات کا مرکز ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *